ריאל מדריד / Cr7, עם אחת מתצוגות היחיד הגדולות שנראו לאחרונה, סחף את הלבנים למופע צהריים מהמם על גרנאדה המסכנה.

ריאל מדריד / Cr7, עם אחת מתצוגות היחיד הגדולות שנראו לאחרונה, סחף את הלבנים למופע צהריים מהמם על גרנאדה המסכנה.. 790 שקל (ישבנו בטבעת שלישית באמצע). המשחק לא ישודר בערוצים הישראלים בגלל ערב יום השואה. וולבס נקלעה למשבר, ואותו רוצה ליברפול לנצל. היכנסו לטיקטים לרכישת כרטיסים עבור משחקים של ריאל מדריד. ריאל מדריד חוגגת מול ג'ירונה(צילום:

בעונה החולפת הצליחה ריאל מדריד סוף סוף לקחת את גביע האלופות העשירי שלה, הלה דסימה, אותו. Real madrid club de fútbol) הוא מועדון כדורגל ספרדי מהעיר מדריד, אשר נחשב לאחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בעולם, הן מבחינת זכייה בתארים והן מבחינה תדמיתית וכלכלית. רמון מרטינס יהיה סגן המנכל בזמן שהאוהדים כוססים ציפורניים ובקטלוניה כבר השלימו עם גורל העונה, ריאל מדריד מסרבת לחשוב שמאבק האליפות סגור. היום בשעה 21:45 יערך משחק הקלאסיקו בליגה הספרדית בין ריאל מדריד לברצלונה, משחק שיכול להכריע את גורל האליפות בלה ליגה. 2 נקודות לדוסון בהפסד בדאלונה למלאגה.

ריאל מדריד: סולארי יפוטר, מוריניו המועמד המוביל להחליפו ...
ריאל מדריד: סולארי יפוטר, מוריניו המועמד המוביל להחליפו ... from sport1images.maariv.co.il
מדריד, בירת ספרד והעיר השלישית בגודלה באיחוד האירופאי, היא עיר רבת פנים וסגנונות. נקודה לטיוס, 65:79 לריאל מדריד על אסטודיאנטס. רונאלדו התפוצץ עם החמישיה הראשונה בקריירה. משחקי ליגה ספרדית הפכו בשנים האחרונות לאטרקציה הגדולה ביותר של תיירות הספורט היוצאת בישראל, כאשר קלאסיקו של ריאל מדריד נגד ברצלונה הוא היהלום שבכתר. רמון מרטינס יהיה סגן המנכל בזמן שהאוהדים כוססים ציפורניים ובקטלוניה כבר השלימו עם גורל העונה, ריאל מדריד מסרבת לחשוב שמאבק האליפות סגור. בעונה החולפת הצליחה ריאל מדריד סוף סוף לקחת את גביע האלופות העשירי שלה, הלה דסימה, אותו. היום בשעה 21:45 יערך משחק הקלאסיקו בליגה הספרדית בין ריאל מדריד לברצלונה, משחק שיכול להכריע את גורל האליפות בלה ליגה. הברזילאי של ריאל מדריד בראיון נרחב:

מועדון הכדורגל ריאל מדריד (בספרדית:

היום בשעה 21:45 יערך משחק הקלאסיקו בליגה הספרדית בין ריאל מדריד לברצלונה, משחק שיכול להכריע את גורל האליפות בלה ליגה. בנזמה, הפציעה שעבר, הלחץ בקבוצה וברצלונה. חולצת משחק ארוכה ריאל מדריד שלישית 20/21. דני קרבחאל, נאצ'ו, רפאל וראן, מרסלו; הברזילאי של ריאל מדריד בראיון נרחב: Cr7, עם אחת מתצוגות היחיד הגדולות שנראו לאחרונה, סחף את הלבנים למופע צהריים מהמם על גרנאדה המסכנה. ליברפול תתעלה על עצמה ותחזור. וולבס נקלעה למשבר, ואותו רוצה ליברפול לנצל. אימונית ריאל מדריד עם רוכסן וקפוצ'ון 20/21. מועדון הכדורגל ריאל מדריד (בספרדית: אף על פי שמקור המשיכה של העיר סמוי יותר ומוחצן פחות משמחת החיים הסוחפת של ברצלונה, המבקר במדריד בפעם. Real madrid club de fútbol) הוא מועדון כדורגל ספרדי מהעיר מדריד, אשר נחשב לאחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בעולם, הן מבחינת זכייה בתארים והן מבחינה תדמיתית וכלכלית. מדריד, בירת ספרד והעיר השלישית בגודלה באיחוד האירופאי, היא עיר רבת פנים וסגנונות.

בנזמה, הפציעה שעבר, הלחץ בקבוצה וברצלונה. חולצת משחק ארוכה ריאל מדריד שלישית 20/21. ברצלונה דרסה 73:90 את בילבאו. מדריד, בירת ספרד והעיר השלישית בגודלה באיחוד האירופאי, היא עיר רבת פנים וסגנונות. 790 שקל (ישבנו בטבעת שלישית באמצע).

ריאל מדריד תמונות : כר×⃜×™×¡×™× ×œ×ž×©×—×§×™ ×¨×™× ×œ מ ...
ריאל מדריד תמונות : כר×⃜×™×¡×™× ×œ×ž×©×—×§×™ ×¨×™× ×œ מ ... from img.wcdn.co.il
אימונית ריאל מדריד עם רוכסן וקפוצ'ון 20/21. See more of ‎ריאל מדריד‎ on facebook. שחקני ומאמני ריאל ואתלטיקו מדריד דיברו לקראת הסופרקאפ האירופי באסטוניה (ד', 22:00, ספ' 5). היום בשעה 21:45 יערך משחק הקלאסיקו בליגה הספרדית בין ריאל מדריד לברצלונה, משחק שיכול להכריע את גורל האליפות בלה ליגה. ריאל מדריד ממשיכה לחפש דרכים להשתפר ומעדכנת על שני מינויים חדשים: מועדון הכדורגל ריאל מדריד (בספרדית: Real madrid club de fútbol) הוא מועדון כדורגל ספרדי מהעיר מדריד, אשר נחשב לאחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בעולם, הן מבחינת זכייה בתארים והן מבחינה תדמיתית וכלכלית. 790 שקל (ישבנו בטבעת שלישית באמצע).

שיתופי תמונות ו לכתוב חדשות וכל מה שבא לכם לריאל מדריד.

See more of ‎ריאל מדריד‎ on facebook. מתאה קובאצ'יץ' (לוקה מודריץ', 71), טוני קרוס, מרקו אסנסיו (גארת' בייל, 70), לוקאס ואסקס; שחקני ומאמני ריאל ואתלטיקו מדריד דיברו לקראת הסופרקאפ האירופי באסטוניה (ד', 22:00, ספ' 5). רק אובדן נקודות של ברסה וניצחון של ריאל בשבוע הבא יעניקו לבלאנקוס אליפות. Cr7, עם אחת מתצוגות היחיד הגדולות שנראו לאחרונה, סחף את הלבנים למופע צהריים מהמם על גרנאדה המסכנה. נקודה לטיוס, 65:79 לריאל מדריד על אסטודיאנטס. Real madrid club de fútbol) הוא מועדון כדורגל ספרדי מהעיר מדריד, אשר נחשב לאחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בעולם, הן מבחינת זכייה בתארים והן מבחינה תדמיתית וכלכלית. היכנסו לטיקטים לרכישת כרטיסים עבור משחקים של ריאל מדריד. המשחק לא ישודר בערוצים הישראלים בגלל ערב יום השואה. דני קרבחאל, נאצ'ו, רפאל וראן, מרסלו; 265 שקל (טבעת שנייה באלכסון). ברצלונה דרסה 73:90 את בילבאו. רמון מרטינס יהיה סגן המנכל בזמן שהאוהדים כוססים ציפורניים ובקטלוניה כבר השלימו עם גורל העונה, ריאל מדריד מסרבת לחשוב שמאבק האליפות סגור.

ריאל מדריד היא אחת מקבוצות הפאר של אירופה והינה הקבוצה המעוטרת ביותר בליגת האלופות, עם עשר זכיות בגביע היוקרתי. 790 שקל (ישבנו בטבעת שלישית באמצע). ריאל מדריד שברה שיאים רבים בשנים האחרונות, אך ללא ספק ההישג המרשים ביותר שלה הוא הזכייה בפעם השנייה. מתאה קובאצ'יץ' (לוקה מודריץ', 71), טוני קרוס, מרקו אסנסיו (גארת' בייל, 70), לוקאס ואסקס; ליברפול תתעלה על עצמה ותחזור.

ריאל מדריד: במועדון לא מוותרים על קיליאן אמבפה | ספורט 1
ריאל מדריד: במועדון לא מוותרים על קיליאן אמבפה | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
בנזמה, הפציעה שעבר, הלחץ בקבוצה וברצלונה. ארון בגדים 'מדריד' 4 דלתות. הניצחון המרשים על לייפציג בליגת האלופות הוכיח שהאלופה עדיין לא מוותרת על העונה הזאת, ועכשיו יורגן קלופ מקווה שהמומנטום יימשך גם בליגה. הברזילאי של ריאל מדריד בראיון נרחב: 265 שקל (טבעת שנייה באלכסון). ריאל מדריד שברה שיאים רבים בשנים האחרונות, אך ללא ספק ההישג המרשים ביותר שלה הוא הזכייה בפעם השנייה. Real madrid club de fútbol) הוא מועדון כדורגל ספרדי מהעיר מדריד, אשר נחשב לאחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בעולם, הן מבחינת זכייה בתארים והן מבחינה תדמיתית וכלכלית. ריאל מדריד היא אחת מקבוצות הפאר של אירופה והינה הקבוצה המעוטרת ביותר בליגת האלופות, עם עשר זכיות בגביע היוקרתי.

ברצלונה דרסה 73:90 את בילבאו.

ארון בגדים 'מדריד' 4 דלתות. בנזמה, הפציעה שעבר, הלחץ בקבוצה וברצלונה. שחקני ומאמני ריאל ואתלטיקו מדריד דיברו לקראת הסופרקאפ האירופי באסטוניה (ד', 22:00, ספ' 5). ריאל מדריד שברה שיאים רבים בשנים האחרונות, אך ללא ספק ההישג המרשים ביותר שלה הוא הזכייה בפעם השנייה. וולבס נקלעה למשבר, ואותו רוצה ליברפול לנצל. Real madrid club de fútbol) הוא מועדון כדורגל ספרדי מהעיר מדריד, אשר נחשב לאחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בעולם, הן מבחינת זכייה בתארים והן מבחינה תדמיתית וכלכלית. היכנסו לטיקטים לרכישת כרטיסים עבור משחקים של ריאל מדריד. ריאל מדריד חוגגת מול ג'ירונה(צילום: ריאל מדריד ממשיכה לחפש דרכים להשתפר ומעדכנת על שני מינויים חדשים: מתאה קובאצ'יץ' (לוקה מודריץ', 71), טוני קרוס, מרקו אסנסיו (גארת' בייל, 70), לוקאס ואסקס; מועדון הכדורגל ריאל מדריד (בספרדית: הברזילאי של ריאל מדריד בראיון נרחב: הניצחון המרשים על לייפציג בליגת האלופות הוכיח שהאלופה עדיין לא מוותרת על העונה הזאת, ועכשיו יורגן קלופ מקווה שהמומנטום יימשך גם בליגה.

Post a Comment

0 Comments

close